Skip to content
Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Niezbędnepliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Cennik

Business

PLN49,99
/mies. za 1-go użytkownika

Enterprise

PLN69,99
/mies. za 1-go użytkownika
Rejestracja, rozliczanie i obserwacja zadań task_alt task_alt
Przekazywanie zadań serwisowych (do użytkowników, do puli zadań) task_alt task_alt
Rejestracja rzeczywistego czasu wykonania zadania task_alt task_alt
Priorytety i statusy zadań task_alt task_alt
Definiowanie szybkich zadań dla helpdesk task_alt task_alt
Powiadomienia i alerty task_alt task_alt
Czat wewnętrzny i komentarze do zadań task_alt task_alt
Rozbudowane filtrowanie zadań i rozliczeń task_alt task_alt
Notatki, załączniki, atrybuty do zadań task_alt task_alt
Podgląd zadań kontrahenta, wykonawcy task_alt task_alt
Dashboard użytkownika / menadżera task_alt task_alt
Wyświetlanie statusów dostępności realizatorów zadań task_alt task_alt
Definiowanie ustawień i motywów task_alt task_alt
Przydzielanie uprawnień task_alt task_alt
Raporty i zestawienia task_alt task_alt
Export danych task_alt task_alt
Kalendarz task_alt task_alt
Tworzenie zadań na podstawie wiadomości email klientów i wątkowanie close task_alt*
Integracja ze skrzynkami email close task_alt*
Obsługa i wysyłanie emaili z poziomu programu close task_alt*
Zarządzanie zadaniami na tablicach kanban close task_alt*
Definiowanie projektów i przypisywanie do nich zadań close task_alt*
Widok panelu zadań udostępniany dla klienta close task_alt*
Integracja z systemami ERP + API close task_alt*

Business

PLN49,99/mies. za 1-go użytkownika
  • Rejestracja, rozliczanie i obserwacja zadań serwisowych
  • Przekazywanie zadań serwisowych (do użytkowników, do puli zleceń)
  • Rejestracja rzeczywistego czasu wykonania zadania
  • Priorytety i statusy zadań
  • Definiowanie szybkich zadań dla helpdesk
  • Powiadomienia i alerty
  • Czat wewnętrzny i komentarze do zadań
  • Rozbudowane filtrowanie zadań i rozliczeń
  • Notatki, załączniki, atrybuty do zadań
  • Podgląd zadań kontrahenta, wykonawcy
  • Dashboard użytkownika / menadżera
  • Wyświetlanie statusów dostępności realizatorów zadań
  • Definiowanie ustawień i motywów
  • Przydzielanie uprawnień
  • Planowanie zadań w widoku kalendarza
  • Raporty i zestawienia
  • Export danych
  • Kalendarz

Enterprise

PLN69,99/mies. za 1-go użytkownika
  • Rejestracja, rozliczanie i obserwacja zleceń serwisowych
  • Przekazywanie zleceń serwisowych (do użytkowników, do puli zleceń)
  • Rejestracja rzeczywistego czasu wykonania zlecenia
  • Priorytety i statusy zleceń
  • Definiowanie szybkich zleceń dla helpdesk
  • Powiadomienia i alerty
  • Czat wewnętrzny i komentarze do zleceń
  • Rozbudowane filtrowanie zleceń i rozliczeń
  • Notatki, załączniki, atrybuty do zleceń
  • Podgląd zleceń kontrahenta, wykonawcy
  • Wyświetlanie statusów dostępności realizatorów zleceń
  • Definiowanie ustawień i motywów
  • Przydzielanie uprawnień
  • Planowanie zleceń w widoku kalendarza
  • Raporty i zestawienia
  • Export danych
  • Tworzenie zleceń na podstawie wiadomości email klientów i wątkowanie *
  • Integracja ze skrzynkami email *
  • Obsługa i wysyłanie emaili z poziomu programu *
  • Widok panelu zleceń udostępniany dla klienta *
  • Zarządzanie zleceniami na tablicach kanban
  • Integracja z systemami ERP *
  • Definiowanie projektów i przypisywanie do nich zleceń *

* Kontakt z działem handlowym: +48 501 030 431, +48 515 153 231

Testuj bezpłatnie przez 14 dni

Wypróbuj za darmo