Dlaczego warto wdrożyć Quest Manager w firmie?
Program został tak zaprojektowany, aby:
-
Maksymalnie ułatwić użytkownikowi rejestrację informacji o wykonaniu zadań i ich rozliczenie.
-
Użytkownik mógł szybko tworzyć nowe zadania i ograniczyć do minimum czas na uzupełnianie pól w oknie definiowania.
-
Zachować czytelność i łatwość analizy informacji w oknach ze spisem zadań.
Quest manager ma intuicyjny interfejs, co ułatwia użytkownikom pracę z programem. Podział na obszary funkcjonalne usprawnia poruszanie się po systemie. Filtry proste i zaawansowane oraz opcje wyszukiwania, wspierają użytkownika w procesie analizowania zgromadzonych danych. Czytelne listy ze spisem zleceń, projektów i rozliczeń, agregują kluczowe informacje w jednym widoku okna.
Program Quest Manager możemy zintegrować z dowolnym systemem ERP, posiadanym przez użytkownika. Integracja umożliwia wymianę danych między systemami, aby skrócić czas przygotowania rozliczeń dla pracowników. Quest Manager korzysta z bazy kontrahentów i osób kontaktowych, zdefiniowanej w systemie ERP. Dzięki temu, nie trzeba dodatkowo wprowadzać ręcznie niezbędnych informacji.
Quest Manager można również zintegrować ze skrzynką email. Umożliwi to automatyczne generowanie zleceń w programie w oparciu o mailowe zgłoszenia klienta.