Jak zarządzać wielozadaniowością w biurze i poza nim?
W programie Quest Manager użytkownik może zarządzać dowolną liczby zadań. Dla każdego z nich rejestrowany jest łączny czas wykonania. Ponadto, zadanie można wiele razy zatrzymać i ponownie uruchomić. Program umożliwia użytkownikowi wskazanie miejsca, z którego w danym dniu realizuje zadania, np. siedziba firmy, praca zdalna, praca w oddziale firmy.
Jednocześnie użytkownik może mieć uruchomionych kilka zadań, nad którymi pracuje w danej chwili. Jak to działa? Na przykład konsultant z działu Wsparcia technicznego ma zaplanowane 4 godziny pracy nad instalacją i wdrożeniem aplikacji mobilnej dla klienta. W międzyczasie odbiera również telefony i może rejestrować – w formie tzw. szybkiego zadania – każdą rozmowę telefoniczną z klientem. Dzięki temu będzie miał odnotowane zarówno główne zadanie zaplanowane na dany dzień jak i wszystkie rozmowy z klientami w formie zadań szybkich.
W podsumowaniu dnia użytkownik może wyświetlić sobie listę ze spisem wszystkich zadań i czasów ich realizacji. Okno ze spisem rozliczonych zadań można filtrować według różnych parametrów, np. po kontrahencie, dacie wpisu, dacie rozpoczęcia lub zakończenia zadania, po wykonawcy lub autorze zadania.
Ponadto, realizację wielozadaniowości można wpierać elektronicznymi „żółtymi karteczkami”, tzw. Sticky Notes dostępnymi w programie. Dzięki tej funkcji, użytkownik może zrobić krótką notatkę do każdego zadania i wyświetlać ją jak na poniższym widoku:
Jeśli spodobał się Tobie ten wpis, to zapraszamy do bezpłatnego testowania programu Quest Manager przez 14 dni lub do umówienia prezentacji w ramach, której pokażemy zastosowanie programu w Twojej firmie: tel. 501 030 431.
- Posted by a b
- On 2024-04-12
- 0 Comment